AstraDent: в проєкті «Поверни усмішку Герою» залучені 13 відділень та вся команда

Команда AstraDent приєдналася до проєкту БФ Dental Help UA взимку 2022 року. Участь у благодійній ініціативі Олени Полікарчик, СЕО WHITE, відкрила для фахівців AstraDent ще більше перспектив, адже допомогу військовим мережа клінік надає ще з 2014 року.

З початку повномасштабного вторгнення двері AstraDent майже не зачинялися. «Вже з 28 лютого 2022 року клініка повернулася до роботи, надаючи стоматологічні послуги на одній з наших локацій біля метро «Площа Льва Толстого» в Києві, – згадує Вікторія Коновальчук, CEO Astra Dent, – Це відділення було зручним для багатьох пацієнтів та команди, адже це самий центр міста, поряд метро як укриття. Наша команда навіть ночувала кілька разів у підвальному приміщенні клініки, щоб зранку раніше почати прийом.  Ми працювали як хаб, куди перенаправляли пацієнтів клініки з усього Києва. По суті, два лікарі знімали гострий біль, надавали допомогу цивільним, тероборонівцям та військовослужбовцям. Цікаво, що багато з них досі лишилися нашими пацієнтами, і час від часу відвідують клініку».

Робота під звуки вибухів, коли з вулиці доносяться автоматні черги, ще більше загартувала та об’єднала команду. В березні 2022 року до AstraDent, яка вже відчула, як це – працювати у зовсім новій, воєнній реальності, – почали звертатися за допомогою медичні куратори військових підрозділів та тероборони. Як правило, через стреси у військових випадали коронки, сколювались пломби, і вони потребували кваліфікованої допомоги.

«Це було страшно, але й надихаюче, адже наша команда ризикувала і була готова інвестувати свій ресурс, аби допомогти людям, які лишились у місті. Вже тоді ми зрозуміли, лікування захисників – це виклик. Хлопці-військові не належать самі собі, і обмежені в часі, тому ми мали робити максимум за 1-2 прийоми,з – зазначає Вікторія Коновальчук.

Мережа Astra Dent лікувала військових безкоштовно, тому залучення допомоги донорів та партнерів ставало все більш актуальним. З огляду на цю ситуацію, проєкт з Dental Help UA та імпланти від Straumann дає можливість лікувати ще більше захисників. У якості партнера для виготовлення коронок ми обрали лабораторію “SevenLab”.

Окрім фахової допомоги, з 24 лютого 2022 року, мережа робить усе можливе для перемоги. Зокрема, команда AstraDent вже передала багато матеріалів на передову, постійно проводить збори для купівлі необхідного спорядження для військових.

У марафоні стоматологічного волонтерства головне – тримати фокус ефективності, вважає Анастасія Тюменцева, CMO мережі. «Ми можемо розподіляти запити щодо лікування військових по клініках нашої мережі, і це допомагає нам зберігати баланс у бізнес-процесах, – зазначає Анастасія. – На сьогодні у проєктах  залучені майже усі 150 наших стоматологів. Проте важливо, щоб і лікарі, і захисники могли ще довго бути корисними одне одному. Тому варто грамотно розподіляти навантаження серед лікарів, і зберігати оптимальну пропорцію військові/цивільні».

Команда мережі AstraDent переконана, що для постійного залучення фінансової допомоги потрібна централізована робота всієї галузі. «Сьогодні нас об’єднав проєкт «Поверни усмішку Герою». Ми побачили, як багато може зробити стоматологічна спільнота. Вже маємо багато інсайтів, а ще більше – викликів. Ми вдячні за ініціативу, до якої з радістю долучаємось.».